Dagens mat...

En liten uppsamling av dagens maträtter tänkte jag hinna med!

Till Frukost: Eldoradobröd(Tror jag;P) utan något socker, dessutom väldigt mörkt bröd så jag antar att det är grymt nyttigt ;) Sen drack jag ett glas juice från Willys egna märke (inte alls så pjåkigt, även om jag föredrar Tropicana) Detta åt jag med smör och ost, favvopåläggen all time! En vitamintablett slank även den ner i min mage, allt för att hålla sig på topp!

Till Lunch: Jag och min classmate tog os en tripp till skolans matsal och upptckte att det var kassler på wokade grönsaker med potatis eller potatismos. Jag tog mina kasslerbitar, potatis och en slev (Ja, grönsakerna var mer som en gryta!) wokade grönsaker. När vi väl satt oss för att prova på den nya lite främmande maten (speciellt grönsakerna) upptäckte både jag och min classmate att den var väldigt kryddad, men faktiskt helt ok. På detta toppade jag med två hårdmackor, en med smör och en utan någonting, ett glas mjölk och ett glas vatten.

Till middag: Bulgur med grönsaker, korv och kyckling, alldelles perfekt för en hungrig mage som min, efter en skoldag. Tack mamma! Dessutom hade mamma köpt sesamkakor till mig, mums!http://www.mediabanken.se/netxtraean/image.aspx?opvno=RpeyZ9MhXXHtgDqxG0Y5sA%3D%3D&itype=jpg150p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0